CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

♥ micci fwenz ♥

Thursday 21 June 2012

berdebar-debar

hye sayang !!!

aku na cte ckit psal ape aku berdebar-debar . .heeee. .tibe2 aty aku  rse berdebar bila aku mula berhubung dengan seorang jejaka nie . .heee. .agak2 siapa ye jejak yg bertuah tu. . heeeeeeee. .bertuah ke???? jeng .. jeng . .jeng ^_^

meyh aku cte ckit seba sdikit tentang dia . .first , nme dye . .nme dye ape ye ??? hmmm lupe la plak . . hahaha . .hmmm ta kan lupe kot. .hm adla  . .secret. .heee. . aku bg nme dye CAPITAL A  la.. heeeeeee. . mlu na bg thu nme dye . . kunk dye bce kunk mlu aku kunk  . .na ltak mke at ne. .t dye ckp aku syok sndri lak. .heee. . bia aku je thu siapa dye. . heee. .aku da knal dgn dye da lme da sjak aku stdy at kl aku da mule kwan dgn dye .kteowg da knal dlm sthun lbih kot . ..kteowg knal pn melalui fb . . heee. .aku yg add dye dlu. .heee. .mlu2 . .then kteowg pn mule brkwan n kwan smpai skunk . .


dlm aku brkwan dgn dye kan .. kowg na thu ta ape yg trjd ??? heee. .aku da mule suke dgn dye . .heee. .mlu na ckp. .malu-malu kucing lak aku . . hehehe. .na wt cm ne da mlu kan .. then aku simpan perasaan nie smpai skunk  . .aku ske cra dye. .dye baik dgn aku , lyan aku dgn baik , mke dye bleh than la. .cmey n encem gk la. .ng aku la . . bg kowg ta thu la. . heeee..n pling aku ske dkat dye nie dye pnye snyuman n ketwa . . dye suke gk kcau aku n usik aku smpai aku gelak2 . . heee..dye memang lwak . .heee. . trbyg lak at dye. . ngeeeeeee. .


na tgk pic dye ???? hmmm. .rse nye ta pyah kot .  .bia aku sowg yg tgk . .hahaha. . kedekut nya aku . .heee. . bkan ta na upload tp aku mlu la.. yla da la aku suke dye .. n then dye ta thu  . .t tiba2 dye trbce blog aku kunk  .. ta ke aku kne t . .tkot aku . . heee. .biarlah rahsia.. heee. .cm lagu siti nurhaliza la plak .. heee. .


aku ta thu perassan nie tiba2 dtg ble aku brhbung dgn dye.  .aku rse lain n epy je dgn dye . .aku sayang dye n dye pn sayang aku . .tp aku ta thu hati dye cm ne. .adakah sme dgn aku atau sebalik nya.. bila aku fikirkan blik psal bnda nie aku trigt tentang dye. .hm . . law dye tade perasaan at aku na wt cm ne kan  . .aku redha je la . .bia aku je pendam ape yg aku rse. . .hanya tuhan je thu persaan aku at dye .  .law dye dpt thu msti best kan . . heee. .. tape la. .bia aku simpan sowg2 persaan nie. .heee. . malu2 t dye thu  . .heeee...

No comments:

Post a Comment