CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

♥ micci fwenz ♥

Friday 14 October 2011

birthday party my sayang

birthday party my sayang ????? ngeee . .sape ek ??? megat ke ??? ta la . .bkn megat tp my sayang NURUL IZATI MOHD KAMIL . .14102011 birthday dye . .hee . .aku , dayang n k.ira rncang na smbut at lua . .then k.ra n dayang na smbut at MCD BUKIT BINTANG . .then sprti yg di rncang , k.ira , dayang n syahir g dlu . .dlm kul 9 kot dyeowg gerak dr hstel . .aku g lmbt bub na tngu megat dtg then aku n fiza trun g jmpe megat . .then aku col zatie suh ciap2 n ikot aku overnight . .hee . .aku brjaya ajak zatie ikot tp aku g nan megat . .megat suh nek nan dye . .huhu . .then zatie g nan fiza. 


.smentra na tngu dyeowg smpai at bukit bintang ,aku n megat singgah at TITIWANGSA jp . .hee g date jp . .smpat ag aku g date . .tgk bulan penuh smlm . .wah best nye . .hahaha. .then tgu pnye tngu smpai dyeowg da smpai bwu aku gerak . .huhu . .dlm prjlan na g bukit bintang , k.ira col suh bli kek . .aku n megat pn cri la. .cri pnye cri tp sume kdai tutup . .ag pn mse tho da kul 10 lbey da . .ane ad kdai na bkak an . .then aku col k.ira ckp kdai tutup . .then aku n megat trus g bukit bintang . .aku da nmpk dyeowg sume . .then aku n megat nmpk kdai kek dkt dgn MCD yg kteowg na smbut tho. .then aku gtao k.ira .then k.ira n dayang g bli. .


lpas tho , aku ,megat ,syahir , fiza n zatie g cri tmpat at MCD. .then kteowg tngu n tngu smpai kul 12.. .hehe. .k.ira n dayang g orde mkanan . .aku n yg len tngu at ats . .k.i4ra bli set combo. .saat yg dinantikan suda tbe . .msing2 ta sba . .hee . .kek cntik n sdap . .hee . .zatie pn tiup lilin n ptong kek . .lpas tho mkan2 n snap picture then da abs mknan lpak2 at bwh smpai la kul 1 lbey . .tp fiza alek dlu . .smentra lpak2 at si2 . .aku nan megat , k.ira dgn syahir then dayang n zatie gyot . .huhu 


jam da kul 1 lbey then megat pn na alek bub pg tho dye na keje then tgl la aku , zatie , dayang ,k.ira n syahir . .kteowg lpak2 at si2 then k.ira n syahir g date. .ta tao g ane . .tgl aku , zatie n dayang je ta alek ag . .dlm bbrpe mnit , kteowg 3owg pn alek hstel. .then smbg2 jp then sleeping ZzZzZz ~ . .hee . .best sgt ari smbut birthday zatie . .hee. .hope dpt smbut cmnie birthday owglen lak. .huhu . .iloveyousomuch u all

No comments:

Post a Comment