CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

♥ micci fwenz ♥

Sunday 16 October 2011

hari tade muds !!!!

hm . .cm biase la . .na meet dye tp dye na jmpe lmbt . .aku pn tngu tgk2 ujan lak . .aku col dye then mjok dgn dye . .off due2 fon . .aku tade muds hri nie bub dye dtg lmbt ag ble kteowg na meet . .hm lme gle dye ciap mngalah kan gurl je !!! . .geram gk aku , tiap kali meet , aku yg kne tngu n tngu . .dye ta pnah pham aku . .asyik aku je n pham dye. .hm . sabo je la. .na wt cm ne an . .da syg . .law ta syg , da lme bia cm to je. .kul 3 lbey tho aku col dye alek bub ujan pn da brhnti. .aku pn ciap2 . .pas da ciap2 , lam kul 4.30 . .aku col dye alek . .tgk2 dye at uma ag . .ag la aku hot !!! pnye la aku tngu smpai da brpluh2 tngu dye , dye leh lak ad at uma ag . .hm  . .dlm kul 5 tho dye smpai , aku pn trun dgn mke mra n tade muds. .heee. .pdan mke . .sape suh wt aku mra . .then dye bwk aku jln2 at town . .ku igt dye na brhnti at ne2 tp dye g titiwangsa . eee hot je aku . .law tao na g titiwangsa bek ta pyah kua awl2 . .then ag stu , tmpt tho aku da slalu . .jmu ar ag . .huh, ble da smpai titiwangsa , aku ta na trun bub aku ckp ta na g cnie . .da busan kot. .yla tiap kali date je titiwangsa cm da tade tmpt len. .sabo je la . .ten dye bwk g TIME SQUARE. .then aku tnye npe g cnie , dye ckp aku na g si2 . .ble lak ?? aku ta ckp pn. .dlm prjlanan td pn aku masam je muka . . yla geram gle dgn dye. .then lpak at TS. .jlan2 dgn dye then alek kul 8. .then g lpak titiwangsa jp. .lpas lapk titiwangsa , aku alek n lpak dgn zatie at kdai mizuan . .mse tgh2 lpak ,aku check fon dye . .tgk2 ad stu mcg nie . .dye ckp 'b wt pe 2???' . .hm aku pn trus bg zatie bce. .then aku tade muds trus ..aku mlas na gtao dye  tp zatie suh gtao gk. .m lpas da gtao tho , dye ckp dye ta knal . .m aku ta cye gk mule2 tho tp ntah la . .ta tao na cye ke ta tp mg aku cye at dye tp mcg tho wt aku skit aty gle. .sape ta bengang law ad gurl len mcg bf dye. .huh . .aku sabo je. .law ta da ngis at si2. .hm. .yla. .owg kte syg tbe2 ad owg len. .aku pn gdoh jp dgn dye . .then last2 aku cye at dye . .hm mybe ad owg silap anta kot. .hm. .then dye pn alek n aku pn nek hstel . .hee. .cte yg wt aku geram cgt2 ari nie . .

No comments:

Post a Comment