CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

♥ micci fwenz ♥

Monday 3 October 2011

doraemon saya :)

love my bie je !!! . .unly my bie . .epy pat jmpe my bie ari nie . .wlupn pnat lam prjlanan td dr ipoh ke kl tp lam aty ta sbar na jmpe bie . .huhu . .tp ble smpai ujan lak . .sdih nye ase mse tho ble ta pat jmpe ari nie . .tp last2  ujan da brhnti !!! suke2 na jmpe bie ta sbar . .huhu . .dlm sjam tho aku n dye pn ciap2 then aku tngu dye amik at hstel . .heee . .tmpt first kteowg g na tao at ne ??? at dataran merdeka !!! . .,hee . .kteowg g round2 je at sne . .ta wt pape pn . .then round2 at kl . .then port trakhir kteowg g at titiwangsa . .lpak2 , duduk2 , tgk2 owg n talk2. .hehe. .then dye ajak aku g taman permainan . .aku pn ikot la bub aku na men permainan . .biase la da lme ta men kan . .slalu men dgn twin aku skunk da ad dye aku men dgn dye la ^_^. .huhuhu aku ajak dye men permainan at si2. .tp bsah lak tp permainan yg smpt aku men dgn dye na tao ape ??? huhu . .lwak la. .mlu na ckp. .hehehe. .buaian. .hehe. .dye duk sblh ,aku duk sblh . .huhu . .ta pnah ag men buaian dgn mane2 laki . .dye sporting na gk tman aku men n men dgn aku skali . .hee. .sayang awa sangat bie..wlupn prngai syg cm bdak2 tp bie ok je. .hehe. .sngup lyan prngai syg yg gle2 nie. .huhu . .ilovesomuch bie gendud !!! . .then last skali aku na lpak dgn my twin , dye na ikot gk. .hehe. .dye tman aku n my twin. .huhu . .ok la dye leh msok dgn membe aku . .ta la cm ad sesetengah tho cm brlagk je smpai ta na knal membe langsung..hehe. .wlu ape2 pn sy epy n bhgia ari nie with my bie. .bie wt syg glak , mjok , snyum n geram . .huhu . .syg bie sangat2 . .lovesomuch bie ^_^

No comments:

Post a Comment